Mroczny wymiar - Annette Marie

"Mroczny wymiar" autorstwa Annette Marie jest pierwszym tomem Trylogii Mistrza Magii i została wydana nakładem wydawnictwa Young. Jest to książka młodzieżowa z gatunku urban fantasy.

Mamy trzy światy, Podziemny, Nadziemny i świat ludzi. Główna bohaterka Clio pochodzi ze świata Nadziemnego, jednak zmuszona jest żyć wśród ludzi. Zrobi wszystko aby móc wrócić do domu... zatem wyrusza z misją do Podziemia. Tam Clio próbując zdobyć zaklęcia by ocalić swój lud poznaje zdolnego konstruktora zaklęć, który jest uwodzicielskim Inkubem o imieniu Lira. Nic więcej o przygodach Clio oraz jej przyjaciół nie zdradzam, ale mnie historia mocno wciągnęła i mi się spodobała.

Powieść jest lekką, młodzieżową książką, pełną zaklęć, fantastycznych stworzeń jak Nimfy czy różnych strasznych demonów. Dla mnie była to świetna zabawa, nie nudziłam się ani przez chwilę. Mamy tu zalążek wątku miłosnego, na którego rozwinięcie liczę w kolejnych częściach, po które już wiem, że sięgnę gdy tylko zostaną wydane w Polsce. Szczerze polecam wielbicielom książek młodzieżowych, fantasty oraz romansów.

Jest to dla mnie książka szczególna, ponieważ była to pierwsza książka jaką dostałam od wydawnictwa do recenzji. Wydawnictwo Kobiece zaufało mi i dzięki nim mogłam poczuć się jak prawdziwy recenzent, to dzięki nim rozpoczęłam swoją przygodę i dziś jestem tu aby z Wami dzielić się moimi przemyśleniami na temat książek. Będę do niej zawsze wracać z sentymentem oraz z przyjemnością sięgać po kolejne tomy.


Komentarze

Popularne posty