Czas adeptów - Agata Lasocka-Myszor

Dziś chciałam Wam opowiedzieć o książce "Sieć. Czas adeptów" autorstwa Agaty Lasockiej-Myszor. Jest to pierwszy tom trylogii z gatunku fantastyki. Za egzemplarz książki do recenzji w ramach współpracy barterowej dziękuję bardzo autorce. Jestem przeszczęśliwa, że autorka okazała mi zaufanie i zechciała poznać moje zdanie o jej powieści. Książka ta została wydana przez Wydawnictwo Virtualo/Empik Go

Nick Smith zostaje zwerbowany do Międzynarodowej Agencji Ochrony Sieci. Dotychczas był drobnym złodziejaszkiem, specjalizującym się w kradzieży samochodów, a teraz zostaje adeptem z własnymi środkami do dyspozycji i to nie małymi. Zauroczony nowym zajęciem oraz rudowłosą pięknością, która jest teraz jego oraz pozostałych adeptów trenerem, rozpoczyna nowe życie w ukryciu. Jest ono przepełnione treningami oraz nauką. Agencja werbuje w swoje szeregi Utalentowanych, którzy są wyjątkowi i mają oryginalne Talenty. Niestety gdzie mamy cuda znajdą się i ci, którzy ich się obawiają, zatem naturalnym wrogiem Utalentowanych jest Kościół Nowej Ery. Jak nasz bohater i jego nowi przyjaciele poradzą sobie z treningami oraz czyhającym na nich niebezpieczeństwem? By się tego dowiedzieć musicie sięgnąć po książkę. Uwierzcie mi, że warto! 

Zaczynając swoją przygodę z tą powieścią spodziewałam się tajnej agencji, mnóstwa misji i wydarzeń rodem z filmów sensacyjnych. Tego czego się nie spodziewałam, a otrzymałam to istny emocjonalny rollercoaster i to w jak najbardziej pozytywnym znaczeniu! Tak różnych emocji i to diametralnie się zmieniających dawno nie czułam. Od śmiechu do płaczu jak na prawdziwej kolejce górskiej z ogromem zwrotów akcji i zaskakujących punktów kulminacyjnych. Świetnie zbudowany suspens przy każdej misji, zadaniu czy wydarzeniu opisywanym w powieści. Co więcej same postacie potrafią zaskakiwać i nie zliczę ile razy im współczułam, a ile miałam ochotę palnąć w łeb by się ogarnęli. Jak wiecie ja kocham X-menów i w tej książce mamy idealne nawiązanie do tej serii. Dla mnie była to świetna historia, niezwykle ciekawa i z przyjemnością czytałam o życiu adeptów, ich treningach i misjach, mimo, że momentami czułam ucisk w sercu i niepokój czy uda im się przeżyć. Mogłabym się tak nad książką jeszcze zachwycać i ogromnie Wam ją polecam! 

No i niestety, ale byłoby zbyt pięknie jakby się okazało, że to powieść idealna... Niestety ma pewną wadę. Opowieść jest spisana na 500 stronach i podzielona tylko na 10 rozdziałów. Musiałam przerywać lekturę w trakcie rozdziałów i serwowałam sobie niezłe cliffhangery z tego powodu. Niczego nie żałuję. Ta powieść jest świetna i już bym chciała chwycić za kontynuację!

Jeszcze raz bardzo dziękuję autorce za egzemplarz powieści, a Was zachęcam do czytania! 



Komentarze

Popularne posty