Korona z Płatków i Lodu - Shannon Mayer & Kelly St Clare

Macie serię bądź książkę, którą śmiało możecie nazwać swoim Guilty Pleasure?

Dziś zapraszam Was na recenzje mojego patronatu "Korona z Płatków i Lodu" autorstwa Shannon Mayer oraz Kelly St. Clare. Jest to finałowy tom Trylogii Miodu i Lodu. Powieść jak i cała trylogia zostały wydane nakładem Wydawnictwa Nowe Strony. Za możliwość objęcia książki patronatem medialnym dziękuję bardzo wydawnictwu. 

Finał na który wszyscy czekali. Los obu królestw zależy od Alli. Jej macocha chce przejąć tron, jednak to jest jej najmniejsze zmartwienie. Przyjdzie jej się zmierzyć z większym przeciwnikiem. Pora na bitwę, w której również udział wezmą siły, których nasza bohaterka się nie spodziewała. Jak zakończy się ta historia dowiecie się sięgając po powieść. 

Autorki stworzyły bardzo ciekawą i wciągającą historię. Jeśli już wgryziemy się w świat Seelie i Unseelie to przepadniemy bez reszty. Autorki ukazują ważne dylematy i jak trudno jest dokonywać wyborów z myślą o dobrze innych odkładając własne na dalszy plan. Nie każdy potrafi zrezygnować ze wszystkiego dla innych. Główna bohaterka wykazuje się dużą dojrzałością i okazuje się być odpowiednią osobą na odpowiednim miejscu. Widać zmiany jakie zaszły w bohaterach od pierwszego tomu i zdecydowanie zasługują oni na pochwałę. 

Bardzo spodobało mi się to jak autorki postanowiły poprowadzić historię i jak ją zakończyły. Na takie zakończenie właśnie wszyscy zasłużyliśmy. Bohaterów obdarzyłam sympatią i kibicowałam im w czasie bitwy. Liczyłam, że podejmą dobre wybory i okażą się prawdziwymi bohaterami. Na zakończenie poczułam smutek, że to już koniec tej opowieści. 

Całą trylogię oceniam jako wartą sięgnięcia i bardzo polecam. Zakończenie sugeruje, że może kiedyś doczekamy się spin-offa osadzonego w przyszłości po wydarzeniach w tej serii. Wiek czytelnika jaki mamy sugerowany przy tej serii to 16+, jednak kilka scen oceniłabym na 18+. 

Mam nadzieję, że dacie się namówić na przygodę w tym świecie i sięgniecie po tą serię, jeśli jeszcze jej nie znacie. 


Komentarze

Popularne posty