Słów kilka o poradnikach

Pierwszym poradnikiem, o którym chcę opowiedzieć jest poradnik "Pracuj jak Budda. Jak osiągnąć równowagę między życiem a pracą", który napisał Dan Zigmond. Poradnik dotyczy uważności w pracy, zawiera w sobie porady dotyczące jak odpowiednio nastroić się do niej i jak osiągnąć równowagę. Mamy tu przedstawione wskazówki jak wykorzystać nauki Buddy w życiu zawodowy.

Czy słuchanie rad dotyczących jak pracować od kogoś kto nie przepracował w swoim życiu ani dnia to dobry pomysł? Być może. Budda oznacza oświecony i każdy z nas może nim zostać, ta książka wskazuje drogę aby to osiągnąć. Osiągnięcie równowagi między życiem prywatnym a zawodowym jest bardzo ważne. 

Poradnik składa się z czterech części i każda z nich skupia się na innym aspekcie pracy. Część pierwsza porusza temat dotyczący spostrzeżeń o pracy zaś w części drugiej mamy praktyczne porady jak "lepiej" pracować. W części trzeciej poznajemy główne przeszkody i jak sobie z nimi radzić. Część ostatnia dotyczy dążenia do perfekcji i dalszego doskonalenia by być jak najlepszym pracownikiem i do tego szczęśliwym. Szczęśliwy pracownik to dobry pracownik. 

Nie jest łatwo trafić na dobry poradnik, ale ten mogę zdecydowanie takim nazwać. Porady zawarte w książce wydają się przydatne i chętnie będę się do nich stosować. Poradnik bardzo mi się spodobał i chętnie sięgnę po inne książki autora podpowiadające jak uzyskać równowagę w życiu. Polecam!




Komentarze

Popularne posty